אראל סגל תוקף את מפיקת ברקאי שתקפה את הרמטכ"ל • סדר בבלגל"צ

    "היא מדברת נגד המפכ"ל, נגד גיבור ישראל, נגד מי שהיה איש שב"כ שעצר מחבלים ומדבר בפני הורים שכולים. והיא מציבה את המפכ"ל מולה ומול רזי ברקאי"
    ישראל פריי 3 Comment on אראל סגל תוקף את מפיקת ברקאי שתקפה את הרמטכ"ל • סדר בבלגל"צ

    דברי שדר גל"צ שהשוו בין השכול של נרצחי הטרור למשפחות הרוצחים – ממשיכים לעורר סערה • מפיקת התכנית התבטאה בזלזול כלפי המפכ"ל שביקר את ההשוואה, וגררה ביקורת מאיש הימין שמצטרף לתחנה

    צילום: Flash90
    "היא מדברת נגד המפכ"ל, נגד גיבור ישראל, נגד מי שהיה איש שב"כ שעצר מחבלים ומדבר בפני הורים שכולים. והיא מציבה את המפכ"ל מולה ומול רזי ברקאי"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה התקשורתית שעוררו דבריו של שדר גל"צ רזי ברקאי בהם השווה בין השכול של משפחות נפגעי הטרור לבין השכול של משפחות הרוצחים, מסרבת לשכוח. אחרי שהמפכ"ל ביקר את הדברים, מפיקה בתכניתו של ברקאי צייצה בגנותו, וספגה ביקורת צולבת ממי שהובא לתחנה כדי לדחוק ממנה את ברקאי, הלא הוא איש הימין אראל סגל.

    הסתבכתם? להלן תקציר הדרמה בה מעורבים שדרן בכיר, משפחות נפגעי טרור, רמטכ"ל ומפיקת רדיו.

    פרק א': בראיון שקיים ברקאי לפני כמה שבועות עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן בנושא החזרת גופות המחבלים הפלסטינים למשפחותיהן, אמר ברקאי "תאר לעצמך משפחות ישראליות, ואנחנו מכירים לצערנו את המקרים האלה, צוק איתן למשל, שמחכות ומחכות עד שגופות היקרים שלהן יגיעו", אמר. השר ארדן השיב בפליאה: "זו ההשוואה שאתה נותן לי?", ברקאי הושיב כי כוונתו היא מבחינת "ההרגשה של המשפחות".

    פרק ב': ביקורת נוקבת וסערה תקשורתית רבתי פורצת. ההשוואה בין השכול של המרצחים לקרבנות גרמה לזעזוע של רבים, בראשם משפחות נפגעי הטרור. משפחות אורון שאול והדר גולדין שגופותיהם מוחזקות עדיין בשבי חמאס, הגישו דרישה למפקד גל"צ בדרישה להדיח את ברקאי.

    פרק ג': דיווחים על צירופו של איש התקשורת הימני אראל סגל לגל"צ, "על חשבון" שעה אחת מתוך השתיים בהם שידר ברקאי במשך שנים, כמו גם אכזבתו של האחרון מחוסר גיבוי ומהתנהלות מפקד התחנה, הביאו את ברקאי לשקול את המשך דרכו.

    פרק ד': ברקאי שב לשדר והתנצל: "אני מחבק את כולכן בלי הבדלי צבע ופוליטיקה, השכול בשבילי הוא לא עוד נאום ביום הזיכרון. מי שנפגע – אני מצטער אבל אני לא משקר – אני לא חוזר בי, השכול הוא שכול גם כאן וגם מעבר לגדר. רגשות הורים שכולים לא ניתנים למדידה".

    פרק ה': המפכ"ל רוני אלשיך נשא נאום בפני בני משפחות שכולות, בו התייחס במרומז לדברי ברקאי: "אי-אפשר שלא לחוש את ההבדל בין השכול שאנו מלווים ופוגשים במבט שלכם לבין זה שאנו פוגשים בשנים האחרונות באינטנסיביות בעיני חלק משכנינו", אמר.

    בשלב הזה, עברה הסערה לרשת. נורית קנטי, עורכת תכניתו של רזי ברקאי התייחסה בחשבון הטוויטר שלה בזלזול לדברי המפכ"ל. "כשהמפכ"ל שומע רדיו במקום לתפוס גנבים", כתבה, וכצפוי, עוררה סערה.

    "בושה וחרפה. היא כולה עורכת של תכנית רדיו. עורכת בתחנה צבאית והיא מדברת ככה על המפכ"ל של המשטרה", אמר הבוקר אראל סגל בתחנת גלי ישראל, בה הוא משלים ימי שידור אחרונים לקראת מעברו לגל"צ, "היא מדברת נגד המפכ"ל, נגד גיבור ישראל, נגד מי שהיה איש שב"כ שעצר מחבלים ומדבר בפני הורים שכולים. והיא מציבה את המפכ"ל מולה ומול רזי ברקאי".

    בהמשך טען סגל כי קנטי התנגדה לצירופו לגל"צ, טענה שנדחתה ע"י קנטי בשיחה לחדשות 2. "מעולם לא התנגדתי לצירופו של אראל סג"ל לגלי צה"ל – זאת המצאה. זכותו של סג"ל לומר את דעותיו, גם אם אנו חלוקים על התוכן והסגנון. אני מקווה שגם בגלי צה"ל הוא ימשיך להביע אותן, גם אם לחלק מהמאזינים יהיה קשה לשמוע אותן. זכותו לבקר גיבורים ממנו, וזו גם זכותי כל עוד הביקורת היא עניינית. בשורה התחתונה, אני שמחה שהמפכ"ל מאזין ל'מה בוער' ושמחה שגם לסג"ל יהיה זמן להאזין לתכנית בכל יום בין השעות 09:00-11:00".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      תכלס היא רק עורכת זה נכון

    2. 2

      מאזין למה בוער והראיה שבאותן שעות הוא משדר בגלי ישראל פשוט קטעים נבחרים אנשים משמיעים להם… כולם מאזינים לקול חי;) חחח

      המפכל לא נראה לי טורח להאזין למה בוער וגם סגל לא